Azərbaycan-Traxtor
به زبان سرخم خنديدي - انقلابه سبزت را به نظاره نشستم - در مرگ درياچه ام سکوت مکن - تا به وداع خليجت نخندم

داور کارت زرد را جاگذاشته بود، ورزشگاه از خنده ترکید

 

پیتر والتون داور بازی تیمهای اورتون و بیرمنگام در دقیقه 40 بازی تصمیم گرفت به جوردن ماچ بازیکن بیرمنگام کارت زرد نشان دهد .

اما هر چه در جیبهایش گشت کمتر اثری از کارتهای زرد و قرمز یافت و متوجه شد آنها را دررختکن جا گذاشته است. والتون به عنوان داور باید سریع در این لحظه تصمیم می گرفت و او هم به ناچار کارت زردی نامریی به مدافع بیرمنگام نشان داد تا برای لحظاتی فریاد خنده تماشاگران فضای ورزشگاه را پر کند !

بازی با نتیجه 1-1 مساوی به پایان رسید و والتون در نیمه دوم سه بار دیگر به بازیکنان دو تیم کارت زرد نشان داد اما این بار کارتهای واقعی در جیب او بودند

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: پنج شنبه 26 اسفند 1389برچسب:كارت زرد,قرمز,داور,پيتر والتون,اورتون,,
  • پشت صحنه ي عادل و استيل آذين

    شبکه ایران :حضور مجتبی شریفی در برنامه هفته گذشته نود چندان برای عادل فردوسی‌پور خوشایند نبود. رئیس کمیته انضباطی در آن برنامه یک اتفاق پشت پرده را باز کرد و خطاب به فردوسی‌پور گفت:« تو چرا به من زنگ زدی و گفتی که محرومیت علی کریمی را کم کنم.» همین موضوع برای عادل دردسر بزرگی درست کرده است.

    آقاي کمالوند که در کنفرانس مطبوعاتی علیه فردوسی‌پور جملاتی را به زبان آورد حالا صحبت‌های مفصل‌تری را انجام می‌دهد. او در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود علیه مجری برنامه نود حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:«‌ به حرف‌هایی که در مورد عادل زدم اعتقاد کامل دارم. او برای بخشش محرومیت کرار 5بار برنامه گذاشت و حتی حقوق‌دان آورد تا در این مورد بحث کند. حتی اگر یک نفر قتل می‌کرد این همه برایش برنامه نمی‌گذاشتند ولی نمی‌دانم چرا فردوسی‌پور می‌خواهد پدر جاسم کرار را در بیاورد.»

    او ادامه می‌دهد:« تمام مشکل فردوسی‌پور با من و تراکتورسازی از سال گذشته شروع شد، یعنی زمانی که بحث اس ام اس ها به وجود آمد. آدم که نباید اینقدر کینه‌ای و عقده‌ای باشد و شمشیر را از رو بکشد. او یک سال و نیم است که به صورت زنده با من صحبت نمی‌کند چون از من می‌ترسد. او با آدم‌هایی می‌خواهد صحبت کند که آنها را گوشه رینگ ببرد و هر چه دلش خواست بگوید.»

    کمالوند که با عصبانیت زیادی حرف می‌زند، تأکید می‌کند:«‌ آقای فردوسی‌پور، واقعا تو خجالت نکشیدی که به شریفی زنگ زدی و گفتی محرومیت کریمی را کم کن؟ اگر بخشیدن بد است چرا برای جاسم کرار 5بار برنامه درست کردی، مگر تو کارمند باشگاه استیل آذین هستی که به کمیته انضباطی زنگ می‌زنی و می‌گویی کریمی را ببخشید. تو با امیر قلعه‌نویی هم مشکل داری و به همین دلیل برای سپاهان مشکل درست می‌کنی.»

    کمالوند در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید فردوسی‌پور مجری سالمی است و در مورد موضوع محرومیت کریمی منظور خاصی نداشته است، می‌گوید:«‌اگر فردوسی‌پور سالم است چرا از کمیته انضباطی تقاضای بخشش کریمی را دارد. در ضمن سوال من این است که وقتی کریمی در بازی استیل آذین و تراکتورسازی به سینه داور زد، چرا فردوسی‌پور این موضوع را به طور دقیق بررسی نکرد. مگر او از باشگاه استیل آذین حقوق می‌گیرد که تقاضای بخشش کریمی را می‌کند. مثل این می‌ماند که یک نفر بگوید دست به آتش نزنید که شما را می‌سوزاند ولی خودش دست به آتش بزند.»

    کمالوند که سال گذشته در برنامه نود به فردوسی‌پور گفت که تو پرسپولیسی هستی، در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید فوتبالی‌ها نباید مسائل شخصی و گفت‌وگوی خصوصی خود را به رسانه‌ها بکشند، می‌گوید:« شاید من نباید در آن برنامه آن حرف را می‌زدم و می‌گفتم که عادل پرسپولیسی است. الان هم می‌گویم که شاید فردوسی‌پور در حال حاضر پرسپولیسی نباشد ولی آن زمان طرفدار این تیم بود. فکر نمی‌کنم ایرادی هم داشته باشد و حتی خود من هم پرسپولیسی هستم. حتی مسئولان مملکت هم طرفدار پرسپولیس یا استقلال هستند ولی سوال من این است که آیا این درست است که فردوسی‌پور به تخریب شخصیت دیگران بپردازد.»

    کمالوند در پایان حرف‌هایش خاطرنشان می‌کند:« من ول کن این موضوع نیستم و پیش استاندار و نماینده‌های مجلس خواهم رفت تا خیلی از مسائل برایم روشن شود. تماس عادل با کمیته انضباطی مشکوک بوده و او باید در برنامه این هفته نود در مورد کاری که کرده به مردم توضیح بدهد. من تا آخرین هفته لیگ مدام علیه فردوسی‌پور مصاحبه می‌کنم تا او در برنامه نود از هواداران تراکتور عذرخواهی کند. من آویزان این برنامه نیستم که عادل بخواهد صحبت‌هایم را ضبط کند و هر قسمتی را که خودش خواست را ضبط کند.»

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: پنج شنبه 26 اسفند 1389برچسب:كمالوند,تراكتور سازي,عادل,فردوسي پور,استيل آذين,نود,مجتبي شريفي,
  • نصيحت اوس به دخترش شبنم

    اوس اصغر به دخترش شبنم، گفت، بنشین که صحبتی دارم،
    شاکی ام ، دلخورم ، پکر شده ام،
    چون که امروز با خبر شده ام،
    که تو در کوچه ای همین اطراف،
    با جوانی جُلنبر و الاف،
    سخت سرگرم گفت و گو بودی ،
    چه شنیدی از او ؟ چه فرمودی؟
    رفته بالا فشارم ای گاگول،
    سکته کرده ام مطابق معمول،
    ای پدر سوخته ، بدم الان ،
    پدرت را درآورد مامان،
    میروی "داف" میشوی حالا؟
    فکر کردی که من هویجم ، ها؟
    بزنم توی پوز تو همچین،
    که بیاید فکت به کُل پایین؟
    دخترم جامعه خطرناک است،
    بچه ای تو ، مخت هنوز آک است،
    آن پدر سوخته چه می نالید؟
    بر سرت داشت شیره می مالید؟
    بست لابد برای تو خالی،
    وای از این عشقهای پوشالی!
    شبنم آنگاه بعد از این صحبت ،
    گفت بابا خیالتان راحت ،
    من فقط فحش بار او کردم ،
    ناسزاها نثار او کردم،
    پیش اهل محل به او گفتم :
    به تو هم می شود که گفت آدم؟
    بچه در راهه ، پس کجاهایی؟
    خواستگاری چرا نمی آیی؟
    تا که اوس اصغر این سخن بشنید،
    کُل فکش به سمت چپ پیچید،
    کله اش روی شانه اش ول شد،
    سکته اش مثل این که کامل شد!

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: پنج شنبه 26 اسفند 1389برچسب:نصيحت,شبنم,اوس,شعر,داف,فوش,
  • در سال 1390 بر شما چه خواهد گذشت

    فروردين                                            ارديبهشت

    فروردين ارديبهشت

    خرداد                                                         تير

    خرداد  تير  

    مرداد                                                 شهريور

    مرداد  شهريور 

    مهر                                                     آبان

    مهر  آبان  

    آذر                                                    دي

    آذر  دي  

    بهمن                                                      اسفند

    بهمن  اسفند

     

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: پنج شنبه 26 اسفند 1389برچسب:طالع بيني,فال,عيد,نوروز,90,فروردين,ارديبهشت,خرداد,شهريور,اسفند,
  • عكسي كه باعث محروميت تا پايان فصل عليرضا حقيقي شد

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:فوتبال,عليرضا حقيقي,محروميت,عكس,فصل,ليگ,
  • ابراهيم تاتليسس خواننده‌ی مشهور تركيه‌ای ترور شد

    ابراهيم تاتليسس خواننده مشهور تركيه‌ای در محله شيشلی استانبول از ناحيه سر هدف گلوله قرار گرفت و ترور شد. به گزارش وب سايت «سي ان ان ترك» حال عمومي اين خواننده مشهور تركيه‌ای بسيار وخيم گزارش شده و پزشكان 24 ساعت آينده را براي زنده ماندن وی پس از اين ترور حياتي اعلام كرده اند. بنا به اعلام پزشكان، گلوله از پشت وارد جمجمه ابراهيم تاتليسس شده و از قسمت جلوی سر او خارج شده است . پزشكان اعلام كرده اند كه اولويت نخست آنها جلوگيری از خونريزی است. پس از يك عمل جراحي ۵ ساعته پزشكان اعلام كرده اند كه ممكن است حتی اگر تاتليسس از اين ترور جان سالم به در برد ، احتمال دارد باقی عمر خود را فلج باشد. تاتليسس شب گذشته و هنگامي كه پس از ضبط برنامه تلويزيونی مشهور خود "ايبو شو" از كانال تلويزيونی "بياض تی وی" خارج می‌شد هدف اين حمله قرار گرفت

     خیلی از ما دهه پنجاه ، شصتی ها با آهنگ های این هنرمند خاطرات زیادی داریم. امیدوارم خطر رفع بشه و دوباره سلامتی کاملشو به دست بیاره. عده ای از ایرانی ها هم از ایشون متنفر هستن و علتشم میگن اینه که توی یکی از مصاحبه هاش گفته از ایرانی ها بدم میاد.

     

     براتون یه کلیپ کوتاه میزارم با زیرنویس فارسی که خوده ابراهیم تاتلیسس در مورد این مسئله صحبت میکنه و این سوءتفاهم رو برطرف میکنه

     

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:ابراهيم تاتليسس,ترك,خواننده,كليپ,ترور,دانلود,عكس,,

  • traxtoor

    AYHAN

    traxtoor

    http://traxtoor.loxblog.ir

    Azərbaycan-Traxtor

    داور کارت زرد را جاگذاشته بود، ورزشگاه از خنده ترکید

    Azərbaycan-Traxtor

    خوشبختي داشتن دوست داشتني ها نيست. خوشبختي دوست داشتن داشتني ها است. وبلاگ رسمي تراكتور سازي تبريز

    Azərbaycan-Traxtor

    صفحه قبل 1 صفحه بعد

    وبلاگicon